Компанія Інтерстарч взяла участь в найбільшій В2В виставці в галузі харчової промисловості в Північній Америці IFT FIRST, що відбувалася з 16 по 19 липня 2023 року в Чикаго, США.
«Ваше майбутнє тут» - під таким гаслом пройшла цьогорічна виставка і була присвячена найновішим технологіям в галузі харчової промисловості та харчовій безпеці в світі. Даний захід поєднує науку та бізнес для пошуку найкращих рішень у глобальній науково-продовольчій спільноті.
IFT FIRST — це місце, де постачальники інгредієнтів, розробники продуктів харчування та напоїв, професіонали та стартапи з усього світу представляють свої останні розробки, задають тренди галузі, шукають рішення та обговорюють інновації.
IFT FIRST 2023 прийняла понад 800 експонентів, понад 100 наукових сесій і дискусій з питань глобальної харчової промисловості.
Команда Інтерстарч була рада вітати своїх діючих та потенційних клієнтів та бізнес-партнерів на своєму стенді.
Ми представили свою лінійку продукції: модифіковані крохмалі для приготування різних видів соусів, напівфабрикатів з м’яса, дресингів, новий прежелатинізований крохмаль Е1422 Interstarch АХА30.50CWS, який вже гарно себе зарекомендував серед наших клієнтів - виробників майонезів, нативні крохмалі холодного набухання (CWS) німецького та українського виробництв для використання у випічці та снеках, кристалічну фруктозу, сухі глюкозні сиропи, мальтодекстрини, пшеничну клейковину.
Як зазначає Менеджер з продажів на ринках США та Канади Микола Прогнімак: «Ринок США один з найбільших споживачів пшеничної клейковини. Мова йде про об’єм майже в 400 тис. тон на рік, половина об’єму припадає на імпорт. Північна Америка – один з найперспективніших ринків споживання крохмалів з прогнозом річного приросту 2,1% за період 2021-2026 років. Ріст споживання крохмалепродуктів та клейковини припадає на хлібобулочне виробництво, виробництво молочної продукції, соусів, різних видів снеків. Ось чому нам важливо бути тут і зараз. IFT FIRST дає можливість розширити базу ділових зв’язків, розширити портфель клієнтів та збільшити долю присутності на ринку Північної Америки».